Hvordan Danmark digitaliserede sine ministerier: Tre årtiers erfaringer

Danmark har ligget nummer 1 i FN's E-Government Index i otte år i træk ved at digitalisere selve bureaukratiet, ikke kun tjenester. Deres "Digitale Bureaukratimodel" bruger en fælles platform til at automatisere overholdelse og skabe én samlet sandhedskilde på tværs af mere end 100 organisationer.

Dette whitepaper er på engelsk.

Hvordan blev Danmark nummer 1 på FN's e-forvaltningsindeks? Ved at digitalisere selve forvaltningen, ikke kun ydelserne. Dette whitepaper udforsker en 30-årig rejse mod en fælles digital rygrad, der automatiserer overholdelse og skaber én samlet sandhedskilde for over 100 organisationer.

Dette whitepaper er på engelsk.

Hvordan blev Danmark nummer 1 på FN's e-forvaltningsindeks? Ved at digitalisere selve forvaltningen, ikke kun ydelserne. Dette whitepaper udforsker en 30-årig rejse mod en fælles digital rygrad, der automatiserer overholdelse og skaber én samlet sandhedskilde for over 100 organisationer.

Vil du se, hvad vi kan gøre for dig?

Fortæl os kort om din situation, så matcher vi dig med den rette ekspert. Vi tilbyder alt fra en uforpligtende samtale om dine digitaliseringsbehov til en gratis konsultation, hvor vi sammen gennemgår dine nuværende processer.

Read next